Düş ve Umut kuşları

Her günüm dolu dolu geçsin istiyorum hep birşeyler üretmek ve mutlu olmak!! Ama bu mümkün olmuyor tabi, her çalışan insan gibi hafta sonları benim için de çok kıymetli.. O kısacık iki günde ne yapacağımı şaşırıyorum, pır mutfağa uçuyorum bir kek çırpıyorum, hop dönüyorum fırçam elimde:) Yine öyle günlerden birgün ahşaptan bir kuş yaptım kendime! yalnız kalmasın diye de yanına bir de arkadaş yaptım:) Kuşlarımı koymak için bir gök resmi bulup onları uçuramadım ama hayalimde yüreğime uçtular bile!  En geveze kuş ümittir, kalbimizde hiç susmaz ya hani! sizin de ümit kuşlarınız hiç susmasın...




 
Kuşları önce beyaza boyadım, ardından her bir parçasını sevdiğim scrap kağıtları ile dekupaj yaptım, kanatlarını da yapıştırıp, yağlı boya ile eskitme uyguladım, boncuktan da iki göz yaptım, birine DÜŞ diğerine ise UMUT adını koydum..


Herkese sevgi dolu güzel bir hafta ve şipşak geçen hayırlı ramazanlar dilerim..

Yorumlar

  1. Kuşlar çok tatlı olmuşlar,ellerine sağlık :)
    Hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mor incir:) sanada sevgi dolu ramazanlar dilerim..

      Sil
  2. Ben bu kuşlara bayıldım Sebuş nasıl yaptığını sorsam bir post yapar mısın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşları nasıl yaptığımla ilgili aşama aşama resimlerini maalesef çekmedim Sertaç:( ama elimde iki minik kedi var yapacağım onları yaparken her safhasını resmederim ve postu yayınlarken de anlatırım senin için olurmu?

      Sil
  3. çok severim kuşları sebuş,benim evimin bi takım yerlerinde kuş bibloları vardır
    sen de şahane bişey çıkarmışsın ortaya
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havvacım siz beğendikçe ben daha çok mutlu oluyorum:)

      Sil
  4. Haftasonları klonlanmak istiyorum,biri hobilerimi yapsın,biri tarif defterinde denenmeyi bekleyen yeni tarifleri yapsın,biri temizlik yapsın,biride çocuklarla vakit geçirsin nasıl fikir ama.....insan hayallerle yaşar.Kuşların çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar elif:) duygularıma tercüman olmuşsun.. hafta sonuna insan neyi sığdıracağını şaşırıyor resmen.. çocukların gönlünü mü edelim, temizlik mi, yemek mi, pasta börek çörekmi yoksa hobilemece mi:) bu güzel yorum için teşekkürler...

      Sil
  5. kuşşlar çok sevimli eline sağlık Sebuş bir de o kuşların önünde duran minikcik çelenklere, tarçına benzeyen demetine ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ezem ruveyda hem kuşlarımı beğenmiş hemde herbir ayrıntı ile ilgili beğenilerini dile getirmişsin ya öperim:)

      Sil
  6. Sebuş, çalışırken insan her bir yere yetme telaşında oluyor çok iyi anlıyorum seni. Haftasonları ışık hızında geçerdi, çarşamba bir türlü perşembe olmazdı, cuma hiç gelmezdi çalışırken:)
    biraz daha sık dişini, bu kurtlar sofrasında hep kalacak değilsin. Güzel günlerin yakın dostum:) bahçene gelicem, çayı koy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah emelcim bu kurtlar sofrasından biran evvel vedalaşmak nasip olsun bana amin... ay çayı koy gelcem diyince hemen hayallere daldım gittim.. benim bahçede çay-kahve eşliğinde yılların dostluğunu sermişiz yere dertleşiyoruz filan off inşallah.. öperim..

      Sil
  7. çok sevimli olmuş bu kuşlar

    YanıtlaSil
  8. İsmide mesajıda ,aktarımı ve herşeyiyle çok güzel olmuş kuşların Şebuş.Umarım sana ve bize uğur getirir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah deniz hepimize uğur getirsin evet, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Şimdi de şirin kuşlar bakalım daha ne güzel şeyler çıkacak ellerinden.
    "Haftasonu = bir varmışsın bir yokmuşsun" modunda. :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ersin h.sonunu çok güzel özetlemişsin:)) çok teşekkürler, sevgiler,

      Sil
  10. kuşlar şahanede o nantelde gözümden kaçmadı :) ellerine sağlık bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz bebeğini yediğim:) alayım sanada englısh home ürünüdür kendisi:)

      Sil
  11. Sebuş ben evde olmama rağmen bir çok şeye yetişemiyorum o yüzden Allah kolaylık versin ne zordur tahmin edebiliyorum kuşlarda isimleri gibi çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler meltem:) bende özgür olacağım ve hergün doyasıya yaşayacağım o günleri özlemle bekliyorum...

      Sil
  12. Kanatlarının çırpınır çırpınır olmsıyla tam da Düş ve Umut kuşları olmuşlar gerçekten. Ben çok sevdim. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nilgün:) beğenmene sevindim!

      Sil
  13. Ne kadar da kolay yazıyorsun Sebuş, beyaza boyadım, eskitme yaptım. Bana çok yabancı geldiğinden bön bön bakıyorum. Minik kuşların renklerini çok sevdim, harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülümsettin beni yazdan kalan:) ama sahiden eğer ilgin varsa bu iş için nette üç-beş video izlemen yeterli oluyor, gözünde büyütme bence,

      Sil
  14. Minik kuşlar çok tatlı olmuşlar.. Ellerine sağlık canım. Bu arada bloğunu takibe aldım bana da beklerim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. çok hoş kareler olmuş, ama en çok dikkatimi çeken kuşun adı oldu, benim de kapkara bir kedim var 4 yaşında ve adı DÜŞ ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin bloğuma Ayşen! ne güzel bir isim değil mi "DÜŞ" adıyla çok yaşasın Düş'ün, sevgilerimle

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar