kapı önü gazeteliği

Kapı önü gazeteliğimi aldım karşıma seyre daldım bir elimde kahve diğer elimde hayallerim..  daldım çıktım.. İçimde bahardan kalma hayallerim devam ededursun sıcaklarda iyiden iyiye bastırdı sanki..   bu yaptığım güzellik kapı önü gazeteliğim de bahar ayına olan sevgimi  kanıtlıyor gibi.. boyadım, kabarttım süsledim püsledim, çiçeklerini de öyle çok sevdim ki üstüste kabarttım, birkaç yerine de arılar kondurdum ama dış kapının önüne asmaya kıyamadım iyi mi:) şimdilik içerde dergilik faturalık olarak kullanmaya başladım ilerde belki!
Çoğu insanın hayalidir bahar dalları arasında yemyeşil çayırlarda bir ev hayali...
Eğer varsa kalbinizde bahçeli bir ev hayali hele siz kalpten isteyin o zaman gerçek olur bilin ki!






Yorumlar

  1. Renkler ve deseniyle nefis olmuş,eline sağlık.
    Böyle birşeyi bende balkonuma edinmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deniz, bu modelin aynından istersen ece aymer in online satış sitesinde ham hali satılıyor bilgine!

      Sil
    2. Ben bu boyama işlerine girmemek için zor tutuyorum kendimi:) Sanırım böyle de devam edeceğim şimdilik,evde yer kalmadı ıvır zıvırdan:) Sizin gibi güzel yapanları izlemek daha güzel:)

      Sil
  2. Şahane olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Bende şimdi bir yerlere yorum yapacaktım sebuş abla bir şeyler boyasa da gözümüz şenlense diye :) Hoop bir baktım bir şeyler yapılmış bile. :) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısın Ersin! inan gülümsettin beni:) hadi senden de bekliyorum ben birtakım işler güçleri??

      Sil
    2. Bende mezuniyet tembelliğimi var ne anlamadım ki :) Ablacığım. Ama iki tane tablo yaptım. Fakat ayna hala :( yarım.

      Sil
    3. mezuniyetini kutlarım! o iki tablonu da paylaş bakalım meraklandım:)

      Sil
  4. tam hayalimdeki ev harika çalışmışsınız çok beğendim ellerinize sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ahşap zamanı:) sizde yokmu o güzelim dekupaj resimlerinden yapılmış yeni şaheserler?

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) bak senin için ham halini de ekledim:)

      Sil
  6. Kapı önü değil de dergi gazete koymak için de bir tasarım var mı (sanki çok yapabilecekmişim gibi) ama çok ihtiyaç duyuyorum şu sıralar ve piyasadakiler hep birbirinin aynı. Eğer yapımı çok ayrıntılı değilse bakarsın denerim Sebuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin yazdan kalan:) piyasada ham ahşap çok güzel objeler var, istediğin tarz bi dergilik bulabileceğine eminim, gerisi hayal dünyana kalmış korkusuzca boya gitsin:)

      Sil
  7. Bence de insan kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık tatlım.. Hayal kurmak bile bir meziyet ben diim sana ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar