Neva bebeğimiz geliyor..

Neva bebeğimiz geliyor...
Canım arkadaşım yarın bebeğine kavuşuyor..
Sağlıkla gelsin Neva bebek!
Tıpkı adı gibi ailesine ses, ahenk, nağme, mutluluk, refah, kuvvet ve zenginlik getirsin..
Neva bebek için hazırladığım bu ahşap tepsi ve kurabiyeler yerine ulaştı bile,
Hayatımda yaptığım en çabuk obje oldu bu ahşap tepsi..
Yetiştiremeyeceğim diye bir panik bir panik ben:) neyseki yetişti ve beğenildi..
güle güle iyi günlerde kullansın canımın içi..
hoş gelişleri olsun bebeğimizin..
annesinin 2.tanesi babasının 2.gözbebeği, rüya ablasının hayat boyu yoldaşı olsun..
Hoş gelsin Neva bebek, sefalar getirsin...












Mutlu ve hayat dolu kalın..


Yorumlar

  1. ne kadar şık bir karşılama tatlı kıza:))
    eminim geldiğine çok memnun olacaktır.Allah analı babalı büyütsün bahtı şansı güzel olsun.
    ellerine sağlık,her zaman ki gibi çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. Güzellikler içine geliyor, dilerim güzel de yaşasın ömrü boyunca:)

    YanıtlaSil
  3. Hoş gelsin, sağlıklı, mutlu, harika bir hayata gelsin:-)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel kurabiyeler bunlar. Ben de tuna için yapmak isterdim ama sanırım o zamana kadar ancak kendi ihtiyaçlarımı karşılarım. Yada belli olmaz bana hemen muftakta da bulabilirim kemdimi :) hoş gelsin neva bebek allah analı babalı büyütsün, sağlıklı bir ömrü olsun.

    YanıtlaSil
  5. Tepsisi, kurabiyeleri hepsi birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Sağlıklı, sıhhatli doğsun inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Sağlkla gelsin inşallah:)Çok güzel bir sepet:)Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Precioso con la cinta,nos encanta.
    Besos

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir karşılama olmuş, ellerinize sağlık. Blogunuzu yeni fark ettim, takipteyim :))

    YanıtlaSil
  10. Acele işe şeytan karışmamis, çok cici olmuş, sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yaşamı olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık, mutlulukla dolsun kucakları daima...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Harika bir hediye olmuş sebuş eminim çok beğenilmiştir ellerine sağlık,Neva bebeğede uzun sağlıklı bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. sebuş çok güzel olmuş, ellerine sağlık..Neva bebeğin de yaşı uzun bahtı güzel olsun...

    YanıtlaSil
  15. ¡Que bonita caja y bonitas galletas!.
    Besos desde España

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar