Yıla tatlı başlayalım diye...

2015'in ilk postu bu buz gibi soğuk karlı havalarda içinizi ısıtacak çayın yanında atıştırmalık havuçlu tarçınlı kek olsun..uğur getirsin, sağlık olsun, şans olsun, e birde aşk olsun.. hadi hemen verin fırına eviniz misler gibi koksun..








 






 
Havuçlu tarçınlı kek tarifi; 4 yumurta, 1 su br.şeker, 1 su br.süt, 1 su br.sıvı yağ, 2 orta boy rendelenmiş havuç, 2,5-3 su br. un, 1 tatlı kaşığı dolusu tarçın, 1 kase ceviz, 1 vanilya ve 1 hamur kabartma tozu..
Normal kek formatında önce yumurtalar teker teker çırpılır, şeker ilave edilir, tüm sıvı malzemeler sırası ile eklendikten sonra, un elenerek karıştırmaya devam edilir, kabartma tozu ve vanilya eklendikten sonra en son havuç ve ceviz ilave edilerek hafifçe karıştırılır ve yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına dökülerek 175 C ısıtılmış fırında kızarana dek pişirilir..
 
Misler gibi geçsin haftanız..
 
Havuçlu tarçınlı kek tadında kalın:)
 

Yorumlar

  1. yaaaa!!!!! kekmi o ama yaaa!!!! elinize sağlık :):)

    YanıtlaSil
  2. Afiyetler olsun, mutlu güzel yıllarınız, güzel kekleriniz yuvanızdan hiç eksilmesin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ersin! aynı temennilerle kucak dolusu sevgiler yolluyorum sana...

      Sil
  3. Hımm, kokusu geldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde tarçın olunca kokusu karşıki tepeden alınıyor handan:))

      Sil
  4. Junto a un buen chocolate o un café,tiene que estar deliciosa esta torta de nueces y zanahoria.
    Gracias por compartir la receta.
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nueces y canela magnífico dúo :)
      de nada..
      besos

      Sil
  5. Mis kokulu kek ve yanında bir bardak süt gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hamiyet! kahvemi sütmü dersen süt derim bende:)

      Sil
  6. kek familyasından bir çikolatalı bir de bu hanım kekimizi severim :)
    çok da güzel görünüyor afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hanım keki bende severim hazel!
      teşekkürler,

      Sil
  7. her zamanki gibi:NEFİS

    YanıtlaSil
  8. Şahane görünüyor, ellerine sağlık :) Kalkayım yapayım bari, canım çekti :))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, havucu da sarıp sarmalamış arkadaşım, ne zevkli ne hamaratsın sen :)

    YanıtlaSil
  10. Tarçını sevmiyorum ama güzel görünüyor Sebuş, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  11. keki geçtim, sunuma takılı kaldım:)
    ellerine sağlık, canım istedi. Kek canavarı olarak:))

    YanıtlaSil
  12. Yılbaşında çocuklar geldiler sağolsunlar !
    Gelincik istedi vişneli çikolatalı kek yaptım ama ben yiyecek fotoğraflamaya çok üşeniyorum Sebuş ya...
    Eline sağlık kek de güzel de sunum da . Primo primo ☺️👌

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık Sebahat hanım.Sunum da çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  14. kekin her türlüsünü seviyorum da bu havuçlu tarçınlı başka bayılıyorum.Sunumun şahane ne o öyle havuç ceviz falan çatlatıyosun beni.sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Sebuşum ellerine sağlık...Ne güzel kabarmış pofuduk pofuduk...
    Tarçın . ceviz . havuç üçlü süper.
    mis gibi de kokmuştur ev..
    eee yanına da güzel bir çay...
    dışarıda ki soğuğu kim takar ki...Neşen hiç bozulmasın...Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar