Mutluluk bazen bir bulaşık eldiveni içine doldurulmuş kireçle ortaya çıkan güzellikte saklıdır.



Sonbaharın ahenkle yaşandığı Ekim ayının son  hafta sonunda balkonun tadı doyasıya yaşanırken, uzun zamandır yapmayı planladığım eldiven içine kireç doldurularak yapılan saksı geldi oturdu aklıma, yapmazsam içimde kalacak biliyorum hemen kireç sipariş edildi ve bir gün önceden eldiven içine harcı hazırlanarak doldurulan eldiven bir tasın içine oturtuldu, 24 saat sonunda kurumaya bırakılan eldiven saksının, bulaşık eldiven kısmı makasla kesilerek çıkartıldı, kireç renginde de kalabilirdi orjinali öyleydi ama sebuş beyaza boyamayı tercih etti:)) bir koşu çarşıya gidip kaktüsgillerden edinerek, eve gelip hemen yeni imalatı olan eldiven saksıya yerleştirdi:) yanına da bir kahve yapıp, her sene kazdağlarından siparişle getirtiği ve tadı inanılmaz lezzetli olan cevizleriyle bir konsept oluşturarak, hemen sizler için fotoğrafladı, çünki biliyordu ki hayat paylaşınca güzeldi..
Hardalovski tabiki fotoğraflarda yer almazsa olmazdı, olay yeri inceleme ekip amiri kıvamında yeni ürünleri incelemeye başlamıştı. Neticede onun da eve yeni giren eşyalarla tanışmaya hakkı vardı:)

Özel ve güzel anlarınızın çok olması dileğimle,

















 









 















 


 



 
Mutluluk bazen bir bulaşık eldiveni içine doldurulmuş kireçle ortaya çıkan güzellikte saklıdır.

Sağlıkla ve mutlulukla kalın!

Not: Denemek isteyenler için nette "bulaşık eldiveninden saksı yapımı" şeklinde arama yapıldığında yapım aşamalarına ulaşılabilir.


Yorumlar

  1. Hardal poz verme konusunda uzmanlaşmış, hani imza vermeyi de başarıyor desen şaşırmam :D

    Saksı çok şeker olmuş. Her avuçta güzel bir tohum yeşerse keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dedin "her avuçta güzel bir tohum yeşerse" diye handan!
      harikasın sen,
      poz vermek hardalovskinin işi:)

      Sil
  2. Fotoğraflar tabloluk, eldivenden saksı zihnisinir projeleri gibi harikulade,Hardal bi alem, sen mükemmel

    Tüm sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkürler denizim. eldiven saksı öyle kolay ki denemelisin!
      öperim.

      Sil
  3. ne kadar güzel fotoğraflar :) emeğinize sağlık içim açıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, böyle hissettirebildimse ne mutlu bana,
      sevgiler,

      Sil
  4. Aaa ilk defa görüyorum, ne güzel olmuş.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      yapımı çok kolay beğendinse denemelisin.

      Sil
  5. A! Ne ilginç! İlk kez görüyorum çok güzel olmuş, eline sağlık. Hardal'ım yerimmmm yok yok yersem biter:)))mıncıklarım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.
      Hardal yaa tüylü kuzum benim:)

      Sil
  6. Çok güzel bir fikirmiş. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  7. Mutluluk elimizde gizli. Ama asıl iş onu bulup çıkarabilmekte.
    Ellerinize sağlık, harikalar yaratmışsınız.
    Bazen denemek de cesaret ister.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "mutluluk elimizde gizli" ne güzel dediniz.
      çok çok teşekkürler.
      sevgiler,

      Sil
  8. Hardal'a her şey serbest 🐱
    Saksı şahane ama benim masa örtünde gözüm kaldı , güle güle kullan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Hardalovskiye herşey serbest:) çok seviyorum durup durup seviyorum:)
      Masa örtüsünü geçen sene istanbula seyahatimde çukurcuma'dan almıştım, çok mersi.

      Sil
  9. Nasıl bir heyecandir yeni bır şey üretmek. Hayatın gizli sırri böyle küçük heyecanlar cogaltir mutluluğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle harika bir heyecan değil mi, bu heyecanın hazzını bilen insanlar olarak ne mutlu bize..
      sevgiler yolladım.

      Sil
  10. kıskandım çok güzel olmuş bende yapmak istiyorum ;) hardal seni yerim ben ekmek arası yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yapmalısın yıldızcım çok kolay ve pratik.)
      hardalı gel beraber yiyelim:)

      Sil
  11. Saksı çok güzel olmuş. Böyle küçük şeylerle mutlu olabilmek, hayatımızı renklendirmek ne güzel...yeter ki insan istesin.Bu arada patili arkadaşa da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)
      böyle küçük şeylerle mutlu olabildiğimiz için ne mutlu bize,
      sevgiler,

      Sil
  12. o sarı kuyruk her yerde ya,ısırıcam onu söyle,çakır efendi de ısırıktan bol nbol nasibini alıyor ama:)))
    balkon keyfine,saksına,masana hasta oldum,afiyetle.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Üretmenin güzelliğine Hardal'ın şirinliği de eklenince nefis kareler çıkmış ortaya,bize de keyifle bakmak kalmış,ellerinize sağlık,harika bir saksı olmuş..

    YanıtlaSil
  14. wuuuu çok sanatsal:) bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar