Ada kızın odası yenilendi:)

Yenilemeyi çok seviyorum. Bir şeyi atmaktansa o eşyaya bir kez daha şans vermeyi düstur edindim. Daha önce bordo beyaz olan kızımın odasını, ergenliğe adım attığı şu günlerde tamda kendi istediği renge dönüştürmek harika bir sonuç verdi. Öncelikle yine bordo olan masa lambasını boyamakla başladım. Daha sonra tavan lambası, derken duvarda asılı duran çerçeve ve son olarak komodinini boyadım. Masa üstündeki dosyalık, gece lambası ve rafta duran panolar da benim eserim. Anlayacağınız kızımın odasında dokunmadığım nesne kalmadı diyebilirim:)
Tamda bu renklere uygun olan İjlal hanımın yaptığı bu şirin bebek yerine çok yakışmamış mı!
Elle yapılan işe harcanan emek ve sonucun seni mutlu etmesi paha biçilemez bir duygu.. Yaşamın anlamı, amacı, mutluluk, coşku, sevinç bunlarda gizli..
 




 




 
 


 

 








 


 

 
Emek güçtür! Emeğinizin gücünü keşfederek kalın!
 
Mutlu haftalar.

Yorumlar

  1. Harikasınız.Ada çok şanslı, annesinin hatıraları ile büyüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Ne güzel demişsin "annesinin hatıraları ile büyüyor" diye çok sevdim:)
      Mutlu haftalar dilerim..

      Sil
  2. Sebuş biliyorsun benim en sevdiğim şey dönüşümler oluyor. <3 Yeni evde yeni ruha bürünen her şey harika olmuş! Hep böyle güzelliklerle dolup taşsın hayatınız! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim teşekkür ederim..bilmezmiyim o güzel dönüşümlerini, bu işi hakkıyla yapıyor olman paha biçilemez..
      Hepimiz hep güzellikler yaşayalım.. yaşama sevincimiz hiç solmasın..
      sevgiler yolladım.

      Sil
  3. Bir dekorasyon dergisi izler gibi, çok keyif alarak baktım her fotoya.
    Her detay diğerinden güzel. Muhteşem renkler, objeler.
    Çok isterdim sendeki yeteneğe sahip olmayı.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bizzatihi gördüğüm için söylüyorum, ışıl ışıl, aydınlık mı aydınlık, Adacım gibi pırıl pırıl olmuş canım Sebuşum, emeğine ellerine sağlık yine yine yine... Ben bile birşeyleri mi boyasam acaba demeye başladım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş. Tülün rengi çok güzel. Güzel günleri olsun Ada'nın.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, tavşan da pek şirin.
    Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel olmuş, keyifle otursun odasında :)

    YanıtlaSil
  8. Bonjour,

    Une adorable petite chambre...
    merci pour le partage des vos jolies photos.

    Gros bisous et joyeuses fêtes ❄️❄️ ☃️☃️ ❄️❄️

    YanıtlaSil
  9. Yine muhteşem bir dönüşümün daha, ellerine emeğine sağlık Sebuşçuğum. Güle güle sağlıkla keyifle kullansın Ada kızımız.

    YanıtlaSil
  10. büyük iş, büyük cesaret ...harika sonuç. güle güle geçen zamanlar yaşansın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar