Komodin


Bahçeli bir evim olsun her bir köşesinde benden dokunuşlar taşısın çok istedim. Bir dua edersin bin derdini unutursun bin şükür Allah gönlüme göre verdi. Şimdi ilmek ilmek işliyor ve keyifle yerleştiriyorum. Bu komodinlerimi tamda taşınma arifesindeyken alıp boyamıştım. Renk uyumu öyle içime sindi ki, budaklama ile eskitme birleşince tamda hayalimdeki gibi bir komodine sahip oldum. Zara home dan aldığım bu şirin kulpların da rengi üzerine çok yakıştı. 
Hayatta dileklerimizin gerçekleşmesinden daha çok istediğimiz bir şey yok. Dilerim sizin de hayalleriniz gerçek, ulaştığınız herşey kıymetli olsun.

Hardal müdavimleri için söyleyeyim fotoğrafları çekerken tabiki konu mankeni evin hakimi modunda birkaç karede yer alıyor:)






































Öylesine bir pazartesi ve arkasında hiç ummadığınız hayalleriniz gerçek olsun.

Yorumlar

  1. Komidin harika görünüyor, bayıldım ����. Vintage ile alakalı her şeye bayılıyorum herhalde ��

    Fotoğraflar da çok güzel ❤️

    YanıtlaSil
  2. Güle güle oturun, yeni hayat yeni ev eşsiz güzellikler sunsun sana ve ailene...Komodin için de ellerine sağlık. Her şey çok güzel görünüyor, ferah ferah...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir komodin güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok şık olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Komodinlere bayıldım! Üzerindeki kulplar sanki onun için yapılmış. Her şey çok güzel. :) Güle güle oturun, güle güle kullanın. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çokta yakışmış yerine. Güle güle kullan sebuşum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. El emeğinin yeri başka. Budaklamada hangi renkleri kullandınız çok uyumlu olmuş. yerine de çok yakışmış. Komodini ham olarak mobilyacıdan mı yoksa hobi mağazasından mı aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komodini hobi mağazasından aldım. Üzerinde kullandığım renkler krem rengi, beyaz, kahverengi ve kahverengi eskitme pudrası:)

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar