Bir minik dresuar hikayesi

Bu minik dresuar İzmir'den geldi. İlk hali ile onu hiçbir şeye benzetemeyen ev ahalisi boyandıktan sonraki halini görünce gözlerine inanamadı sanki:) Kapıdan girer girmez elimizdeki anahtar ve çantalar artık elimizde kalmıyor ihtiyacımızı gidermesi biryana görselliği ile de can yakıyordu:) Beni takip edenler bilir boyama işlerinde ağırlıkla beyazı tercih ederim ama nedense bu dresuar için ilk aklıma gelen renk kırmızı idi ve iyi ki de bu rengi tercih ettimdi. Kırmızının üzerine uyguladığım küf yeşili ve kahve ile oluşturduğum paslanmaz görüntü ise beni can evimden vurmuştu.
 
Daha önce boyayıp duvara astığım bu anahtarlık panolar da bu vesile ile görsellerden nasibini aldı. Onları atlamak olmazdı. Bunları pano olarak kullanmak yerine anahtarlık olarak kullanmaksa tamamiyle benim fikrimdi. Görsellik bir yere kadardı..
Hazır baharda kapıdayken camları kapıları açıp eve mis gibi bahar kokusu salınırken resim çekmek ise işin en zevkli kısmıydı..
 



 
 


 



 


 


 
 


 
 

 

 
 


 



 

 




 
 
 
 






 



 


 






 



 


 











 
 
 
 
"Kelimeler sadece harflerin bir araya gelmesiyle oluşan anlamın dışında birşeydir. "Fotoğraf" denilince niye içimiz titrer mesela? Çünkü o yalnızca fotoğraf değildir de ondan" demiş Ercan Kesal. İşte bu yüzden çekmiş olduğum fotoğrafları elemeye kıyamayıp, çoğunu paylaştım. Her biri anlam yüklü benim için ve çok kıymetli.
 
Hadi sizde mutlulukla açın kapılarınızı pencerelerinizi! Temiz hava ile birlikte evinize baharı doldurun.
Bahar hülyalarıyla geçsin haftanız..
 

Yorumlar

  1. Valla sahane olmus, ellerine, fikrine saglik. Ama beni benden alan o baharin gelisi, zira buralara hala kar yagiyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mevlüde, biz bu sene hiç kışı yaşayamadık ki! bizde kara hasret kaldık diyebilirim.
      Sağlıkla gelsin size de bahar,
      sevgiler,

      Sil
  2. Ellerinize sağlık.Çok hoş olmuş. Ben anahtarlı panoları da çok sevdim. Bir de ben ne zaman renkleri sizin gibi kullanabileceğim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Naçizane tavsiyem renkleri korkusuzca kullanmanız.. Sonuçta beğenmedin yeniden boyarsın, verniklemedikten sonra oldukça fazla deneme şansın var:) Denemelerini takipteyim:)
      Sevgiler,

      Sil
  3. Kırmızı çok iyi olmuş, ev ağırlıklı olarak beyaz, açık renk olunca, renk katmış ve kendini göstermiş. Eline sağlık. Hardal'ı yerim bennnnn, oy maşallah ne güzel salınıyor kuzum....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Müjde! eve bi renk getirdi bu tatlı kırmızı:) Hardal karelere girmezse ortadan ikiye yarılır zaten:)

      Sil
  4. Ben bazen şaşırıyorum Hardal'a Tarçın diyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardal-Tarçın sıkıntı yok! Babam bile Hardal'a ısrarla Tarçın dediği için biz alışkınız:))

      Sil
  5. Bonjour,

    Une avalanche de photos magnifiques ! J'aime cette touche de couleur rouge qui illumine votre entrée. J'imagine que ce superbe matou serait heureux de faire une petite sieste dans l'un de ces beaux paniers !

    Gros bisous

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı bir hareket katmış, çok beğendim..Zaten sanki hep yeri orasıymış gibi, tam yerini bulmuş işte, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนัง

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar